من بازی جنایی MOBGANGS.COM که خیلی هم باحاله رو پیدا کردم. هم گرافیک بالایی داره هم اینکه خیلی جذابه. برای ثبت نام به اینجا http://madgangs.com/?affiliate_guid=2604859 برو! دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360
مرکز بازی های کامپیوتری
مرکز تخصصی بازی

Xbox 360

625124 202899 front 400x563 دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360

|بازی به صورت Region Free میباشد |

|تصاویر بازی اضافه شد|

نام بازی:Madden NFL 12
سازنده بازی:EA Tiburon
ناشر بازی:EA Sports
پلتفرم های بازی : XBox 360,PS3,PS2,3DS,Wii,PSP
تاریخ عرضه بازی:August 30.2011
سبک بازی: شبیه سازی فوتبال امریکایی
مدهای بازی: یک نفره و چند نفره

برای اولین بار در سایت های ایرانی این بازی را به شما تقدیم میکنیم . چندین سال است که گیمر ها با عناوین مختلفی از شرکت EA سروکار دارند. و می توان پر طرفدار ترین سبک های مورد استفاده این شرکت را شبیه سازی مسابقات جهانی دانست، از سری بازی های FIFA تا سری بازی های Madden NFL همگی بر اساس مسابقات جهانی طراحی و ساخته می شوند ، از این رو EA Sports توانسته است طرفداران زیادی برای خود پیدا کند. در مورد بازی NFL 12 اطلاعات مفیدی منتشر شده است که توجه شما را به انها جلب می کنم. از سیستم های بهبود یافته بازی می توان به قابلیت استفاده بهتر و ساده تر از Onside Kicks اشاره کرد که می تواند در بازی تاثیر گذاری بالایی داشته باشد. برای طراحی بهتر و واقعی تر این ویژگی از نمونه های موجود استفاده شده است تا حس واقعی بودن در وجود گیمر به وجود اید . به طور کلی سیستم گیم پلی بازی در NFL 12 نسبت به NFL11 پیشرفت های زیادی کرده است ، مهمترین نکته در پیشرفت گیم پلی بازی نزدیکتر شدن ان به واقعیت است که می تواند پیشرفت خیلی خوبی حساب شود. طبق روال سال های گذشته بخشی از فعالیت های EA مربوط به ابدیت بازی ها است که بازی NFL 12 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود این شرکت EA همواره سعی دارد که در بازی های خود نواوری به خرج دهد. می توان یکی از نواوری های EA را قابلیت تغییر و استفاده مجدد از Playbook ها در این بازی دانست. در بازی تعدادی Playbook یا همان دفترچه حاوی اطلاعات مخصوص بازی وجود دارد که گیمر می تواند به خواست خود انها را تغییر دهد . این تغییرات می تواند شامل کاهش اطلاعات ، افزودن اطلاعات و یا تغییر کلی اطلاعات موجود باشد. هر یک از این موارد می تواند تاثیر گذاری خاصی بر روی بازی داشته باشد. برای دیدن نقد بازی و تصاویر و همچنین لینک های دانلود به ادامه مطلب برودید .

در مورد بازی NFL 12 اطلاعات مفیدی منتشر شده است که توجه شما را به انها جلب می کنم. از سیستم های بهبود یافته بازی می توان به قابلیت استفاده بهتر و ساده تر از Onside Kicks اشاره کرد که می تواند در بازی تاثیر گذاری بالایی داشته باشد. برای طراحی بهتر و واقعی تر این ویژگی از نمونه های موجود استفاده شده است تا حس واقعی بودن در وجود گیمر به وجود اید . به طور کلی سیستم گیمپلی بازی در NFL 12 نسبت به NFL11 پیشرفت های زیادی کرده است ، مهمترین نکته در پیشرفت گیمپلی بازی نزدیکتر شدن ان به واقعیت است که می تواند پیشرفت خیلی خوبی حساب شود. سیستم های جدیدی به بازی اضافه شده است که در ادامه برخی از انها را بررسی خواهیم کرد. از سیستم های تغییر کرده بازی می تواند به سیستم تغییر مالکیت توپ و بازی اشاره کرد. شما در بازی کافی است که کوچکترین اشتباه را انجام دهید خیلی زود و سریع مالکیت توپ را از دست خواهید داد و البته دوباره بازپس گیری توپ و زمین کاری بسیار دشوار برای شما خواهد بود. این دشواری به علت بهبود وپیشرفت هوش مصنوعی بازیکنان تیم حریف است که هر لحظه شما را زیر نظر دارند و می توانند از کوچکترین اشتباه شما به سود خودشان استفاده کنند. البته در این راستا هوش مصنوعی یارانتان همانند بازیکنان حریف بهتر شده است و می تواند در هر لحظه به انها اعتماد کرد و توپ را به انها سپرد. یارانتان به علت هوش مصنوعی بالا بر اساس جو و شرایط بازی سیستم دفاع و حمله را برنامه ریزی می کنند و به شما در این عمل کمک می کنند که می تواند تاثیربالایی در پیروزی یا شکست شما داشته باشد. تعدادی PlayBook در بازی وجود دارد که مورد انها در ادامه مطالب توضیح خواهم داد.
بسیار خب در ابتدا در مورد سیستم جدید یا بهتر بگم سیستم بهبود یافته بازی توضیح می دهم این سیستم Collision System نام دارد. این سیستم برای واقعی تر جلوه دادن برخورد های بازیکنان طراحی شده است . در این سیستم عناصر اصلی برخورد های بازیکنان از قبل طراحی شده است ، بر اساس این سیستم شدت برخورد بازیکنان و همچنین میزان سختی برخورد برای شما به نمایش گذاشته می شود. منظور از نمایش چه چیزی است؟ به طور مثال زمانی که دو بازیکن از دو تیم باهم بر خورد می کنند ممکن است شدت برخورد انها به حدی باشد که باعث صدمه دیدن انها شود یااینکه باعث صدمه دیدن انها نشود . این سیستم دارای معیار اندازه گیری است که شدت این برخورد ها را اندازه گیری می کند و بر اساس شدت برخورد انیمیشن هایی به نمایش می گذارد. حال بعد از به نمایش درامدن انیمیشن مخصوص این صحنه بازیکنانی که باهم برخورد کرده اند بر اساس همین سیستم عکس العمل نشان می دهند. حالا می تواند مهمترین سوال این باشد که ایا انیمیشن ها همانند بازی های قبل یکنواخت خواهد بود و یا اینکه در انها جذابیت های خاصی وجود خواهد داشت؟ در مورد این انیمیشن ها باید مطلبی را متذکر شوم که تعداد این انیمیشن ها نسبت به نسخه شمار ۱۱ دوبرابر شده است. تنها کاریی که می توان کرد این است که منتظر نمایش بازی در کنفرانس EA باشیم.
طبق روال سال های گذشته بخشی از فعالیت های EA مربوط به ابدیت بازی ها است که بازی NFL 12 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود این شرکت EA همواره سعی دارد که در بازی های خود نواوری به خرج دهد. می توان یکی از نواوری های EA را قابلیت تغییر و استفاده مجدد از Playbook ها در این بازی دانست. در بازی تعدادی Playbook یا همان دفترچه حاوی اطلاعات مخصوص بازی وجود دارد که گیمر می تواند به خواست خود انها را تغییر دهد . این تغییرات می تواند شامل کاهش اطلاعات ، افزودن اطلاعات و یا تغییر کلی اطلاعات موجود باشد. هر یک از این موارد می تواند تاثیر گذاری خاصی بر روی بازی داشته باشد. برای طراحی تیم ها و لباس های انها و همچنین تاکتیکی هایی که انها استفاده می کنند از اطلاعات خصوصی تیم ها که تا حدی محرانه است استفاده شده است تا بازی هر چه بیشتر به واقعیت نزدیکتر شود. این عمل به خاطر به کار گیری کوچکترین جزئیات در بازی انجام شده است. سیستم استفاده از دوربین در بازی نسبت به نسخه های قبلی به شکل نواورانه طراحی شده است . زمانی که اتفاق خاصی در بازی می افتد شما می توانید ان را از زوایای مختلف مشاهده کنید که این عمل می تواند برای شما جذابیت خاصی داشته یاشد. البته استفاده از این سیستم مشکلات خاص خود را دارد . از جمله مشکلات این سیستم این است که ایا دوربین در زمان و مکان صحیحی قرار می گیرد یا نه؟ البته در تریلر های به نمایش در امده دیده می شود که دوربین بازی کمترین مشکل را به وجود می اورد ولی بازهم نمی توان اطمینان کامل داشت که در جریان بازی مشکل ساز نخواهد بود.

از گوشه کنار برای Madden NFL 12
دینامیک بازی تغییراتی کرده است که می تواند در راستا بهتر و جذاب تر کردن بازی نقش بزرگی را ایفا کند. با تغییرات دینامیک بازی می توان انتظار یک بازی خوب دیگر از شرکت EA Sports را داشت. بنا به گفته سایت Gamesradar در بازی سیستم تجارت یا همان نقل و انتقال بازی کنان بهبود یافته است و از قابلیت های جدیدی برخوردار است که می توان تا مدتی هم که شده گیمر را راضی نگه دارد( البته در بخش نقل و انتقال). طراحی بازیکنان بر این اساس انجام شده است که تا حد ممکن به نمونه های واقعی انها شباهت داشته باشد البته شباهت تنها از نظر ظاهری( شکل صورت) نیست بلکه شباهت از نظر قدرت جسمانی و موراد نظیر این. هموراه شرکت EA سعی داشته است که فاصله بین دنیای مجازی و، واقعیت را کاهش دهد از این رو چندین ماه وقت صرف جمع اوری اطلاعاتی مبنی بر اینکه چه عواملی باعث بهبود و واقعی تر شدن بازی می شود کرده است که در مرکز این تحقیقات مخاطبین قرار دارند. از جمله ویژگی های جدیدی که به بازی اضافه شده است می توان به سیستم طراحی چمن های استادیوم ها پرداخت که به صورت سه بعدی طراحی شده اند. سایت Gamespot در مورد تنوع این بازی چنین متنی نوشته است که تنوع این بازی از هر جهت !چه از نظر بازیکنان یا استادیوم ها و یا حضور تیم ها بیشتر و بهتر از نسخه های قبل خواهد بود . طراحی استادیوم ها و جزئیات مربوط به ان بر اساس نمونه های واقعی انجام شده است و تا حد امکان شرکت EA سعی داشته است که نمونه ها درست و صحیح طراحی کند. البته در تصاویر منتشر شده از بازی دیده می شود که طراحی و ساخت استادیوم ها خیلی به نمونه های واقعی شباهت دارد .

تصاویری از بازی به نقل از سایت معتبر Gamspot :

625123 20110502 640screen019 400x225 دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360

625123 20110531 640screen001 400x225 دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360

625123 20110531 640screen002 400x225 دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360

625123 20110531 640screen010 400x225 دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360

625123 20110707 640screen002 400x225 دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360

625124 20110826 640screen002 400x225 دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360

625124 20110826 640screen003 400x225 دانلود بازی Madden NFL 12 برای Xbox 360


برای دیدن تصاویر بیشتر از بازی اینجا کلیک کنید .

پسورد : www.zobdeh.ir


تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز تسبیح بسیار زیبا از سنگ شفا دهنده عقیق قرمز  ساعت Led پوما - ساعت مخفي پوما گردنبند فروهر اصل عطر جنیفر لوپز عطر بریتنی اسپیرز دستگاه ضد خواب راننده دستگاه بلوتوث بر روي كامپيوتر مجموعه نرم افزاري لرد 10::: Lord Of Softwares 2011 ver. 10

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط amir